Mi a véleményed az egészségügyi központról? Most mondd el!

0
244

Visszajelzést kér munkájáról az egészségügyi központ

Októberben ismét kérdőív kitöltésére kéri a járóbetegeket és a sebészeti részleg szolgáltatásait igénybe vevő pácienseket a Budaörsi Egészségügyi Központ.

Mindössze két percet vesz igénybe annak a kérdőívnek a kitöltése, amelyben a Budaörsi Egészségügyi Központ visszajelzést kér a szakrendeléseket és az egynapos sebészeti részleget felkereső páciensektől az intézményben végzett munka megítéléséről. Az anonim lekérdezés október második-harmadik hetében történik, a kérdőíveket a betegirányítás adja kézbe érkezéskor, kitöltés után az erre a célra szolgáló gyűjtődobozba lehet bedobni őket távozáskor.

Az utolsó hasonló mérés a járóbeteg-ellátásában három éve, a sebészeti részlegen négy éve zajlott. Az eltelt időszakban számos változás történt a budaörsi egészségügyben, a közfinanszírozott ellátások és a magánszolgáltatások is bővültek. A műtőszint 2021-es felújítását követően az egynapos sebészeti részleg mellett már ortopédiai kórházi osztály is működik. Megnyitott a Farkasréti úti mozgásszervi rendelő, a Kossuth utca 5. alá átköltöztek az alapellátások és a labor. Az egészségügyi központot szerződéssel üzemeltető cég, a Jump Consulting Kft. 2020 őszén csatlakozott a TritonLife egészségügyi holdinghoz; a fokozatos integráció nemrég mérföldkőhöz érkezett, amikor az intézmény fölvette a TritonLife Magánkórház Budaörs nevet. Stabil hátterének és jó gazdálkodásának köszönhetően a szakrendelő fenn tudta tartani szolgáltatásait, és nyereséges maradt a koronavírus-válság, az egészségügyi szolgálati jogviszonyrendszer megváltozása és az energiaár-robbanás időszakában is.

A 2020-as lekérdezésben a legjobb osztályzatokat a páciensek az épület tisztaságára, az ellátást végző szakszemélyzet kommunikációjára, az orvosok szakmai felkészültségére és a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos feladatok kezelésére adták. Ugyancsak pozitív értékelést kapott a várakozásra szolgáló terek kényelmessége, az intézményi kommunikáció a helyi nyilvánosságban, a honlap használtósága és a betegirányítás munkája.

Az összehasonlíthatóság érdekében a kérdések egy részét változatlan formában teszik fel, emellett idén néhány aktualitásra is rákérdeznek.

A lekérdezésben való részvétel természetesen önkéntes. „Az elégedettség-mérés fontos visszajelzés számunkra. A kérdőíven olyan témákkal találkoznak majd a páciensek, amelyekben módunk van helyben változtatni, előrelépni. Kérjük, minél többen éljenek a lehetőséggel!” – mondja az intézmény igazgatója, Zsákai Zoltán.

Fotók: archív

Frissítés! Cikkünk megjelenése utáni válasz a Budaörsiek fb. csoportban  a lakosság kommentjeire: 

Budaörsi Egészségügyi Központ 
Kommentjeik alapján három dologra szeretnénk reagálni.
1. Előjegyzési idők (várakozás) hossza: Ennek RENDSZERSZINTŰ okai vannak (közfinanszírozás korlátai, orvos- és szakdolgozóhiány bizonyos szakmákban, ellátást kereső betegek felénk áramlása), más szóval az alapprobléma MEGSZÜNTETÉSÉRE nincs a kezünkben eszköz. A MÉRSÉKLÉSÉRE van, és igyekszünk is mindent megtenni, ami módunkban áll. A lekérdezésben lesz kérdés erre vonatkozóan.
2. A lekérdezés célja: A kérdőíven olyan témákban kérünk értékelést pácienseinktől, amelyekben módunkban áll javítani szolgáltatásainkon, és ez is a cél.
3. A lekérdezés módja: Ahogy korábban az egyik kommentelőnek részletesen
megírtuk: bár fáradságosabb, módszertanilag pontosabb képet ad a személyes, mint az online kitöltés. Utóbbi több ponton torzítana, pl. az idősebb korosztály kevésbé használná.
Megértésüket köszönjük!😇

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here