Az új Danucem márka Budaörsön is…

0
28

A Budaörsön is betonüzemet működtető CRH Magyarország Kft. hivatalosan is Danucem néven folytatja tovább.

Az új Danucem márka egy erős és sikeres multinacionális vállalat, a CRH szilárd alapjaira épül, amelynek értékei és jövőképe még tovább fejlődnek. Erős regionális ambíciókkal rendelkezik, célja, hogy vezető szerepet töltsön be az építőanyagok és a hulladékgazdálkodás szegmensében Magyarország, Szlovákia és Ausztria regionális piacán. Az innovatív technológiákba és gyártási folyamatokba történő befektetései révén a fenntartható, hozzáadott értéket képviselő termékeket és integrált megoldásokat kínál, amelyek jelentősen hozzájárulnak a régió teljes építőipari ökoszisztémájához.

A Danucem márka bevezetésére egy olyan időszakban kerül sor, amikor a világnak szembe kell néznie a klímaváltozás egyre növekvő veszélyeivel. Ezért “Országos és nemzetközi szinten egyaránt intenzíven együttműködünk szakértőkkel és akadémikusokkal, hogy a régióban végzett tevékenységeinkhez optimális és működőképes megoldásokat találjunk e tekintetben. A Danucem a CRH más leányvállalatai által a világ minden táján – többek között a Fenntartható Építőipari Innovációs Központunkon keresztül – végzett munka szakértelmére és legjobb gyakorlataira is támaszkodik” – mondta Klaus Födinger, a Danucem ügyvezető igazgatója.

Az olyan meghatározó időszakok, mint amilyenekkel ma szembesülünk a társadalomban, új megközelítéseket igényelnek a vállalat működésének minden szintjén. Ezért a dolgozók fejlesztésére és az alkalmazottak egy olyan új generációjának képzésére kívánnak összpontosítani, akik felelősséget vállalnak saját maguk és környezetük, valamint a természet megóvásáért. “A magunk részéről mindent megteszünk azért, hogy folyamatosan javítsunk a munkakörülményeken és a munkahelyi biztonságon, valamint a környezetünkön. Azonban kölcsönös együttműködés és a rendszerben lévő személyek felelősségének megértése nélkül ez nem sikerülhet. Küldetésünket csak akkor tudjuk teljesíteni, ha nyílt párbeszédet folytatunk és együtt dolgozunk” – teszi hozzá Klaus Födinger.

A cég arra törekszik, hogy erősítse a kölcsönös bizalmon és felelősségvállaláson alapuló helyi partnerségeket. “Úgy véljük, hogy a közelmúltbeli márkaváltás lehetővé teszi vállalatunk számára, hogy továbbra is erős regionális partnerként működjön, amely rugalmasan tud reagálni a piac, a munkavállalók, a partnerek, a kormányzati intézmények vagy a nyilvánosság igényeire. Ott szeretnénk segíteni, ahol magas hozzáadott értéket tudunk nyújtani, oktatni és motiválni akarjuk azokat, akik csatlakozni kívánnak a környezet iránti felelősségteljes szemléletünkhöz. Ezzel egyfajta örökséget szeretnénk átadni a jövő generációi számára” – zárja az ügyvezető.

Az elkövetkező hetekben a vállalat átfogó vizuális arculatváltáson megy keresztül a termelési és logisztikai műveleteken, a szállítóflottán, valamint az adminisztrációs helyiségeken belül.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here