Az egészségügyi központ kíváncsi a véleményére

0
107

Fontos a páciensek visszajelzése

Szeptember második felében ismét kérdőív kitöltésére kéri a járóbeteg-ellátást igénybe vevő pácienseket a Budaörsi Egészségügyi Központ.

Mindössze két percet vesz igénybe annak a kérdőívnek a kitöltése, amelyben a Budaörsi Egészségügyi Központ visszajelzést kér a szakrendeléseket felkereső páciensektől a rendelőintézetben végzett munka megítéléséről.

Az elégedettségmérésre 2019 tavasza után másodízben kerül sor, terv szerint szeptember második felében, az aktuális járványügyi szabályok betartásával. A kérdések az összehasonlíthatóság érdekében nagyrészt megegyeznek majd a tavalyiakkal, azt tudakolják, hogy a betegek mennyire elégedettek az ellátást végző személyzet munkájával, a szakrendelő felszereltségével, az épületben biztosított körülményekkel, az információs csatornákkal. A kérdőív névtelen, kitöltése önkéntes, a válaszok bejelölése mellett a válaszadó szöveges észrevételt is tehet.

„A betegek véleménye fontos visszajelzést jelent számunkra, lehetőséget arra, hogy a szolgáltatások színvonalát folyamatosan emeljük – mondja Zsákai Zoltán, a szakrendelőt üzemeltető Jump Consulting vezetője. – A minél pontosabb kép kialakítása érdekében azt kérjük az egyhetes lekérdezési időszakban a szakrendelőben megforduló betegektől, minél nagyobb számban éljenek a visszajelzés lehetőségével, töltsék ki a kérdőívet.” A kérdéssort tartalmazó A4-es lapot a kötelező kézfertőtlenítés után a betegirányításnál lehet átvenni, és az ugyanott található gyűjtődobozba kell bedobni.

A 2019-es mérésben a válaszadók 81 százaléka értett egyet teljesen vagy részben azzal az állítással, hogy „a járóbeteg-ellátás színvonala budaörsi rendelőintézetben jó”, és 63 százaléka azzal, hogy „az ellátás színvonala a rendelőintézetben nőtt”. A legmagasabb pontszámokat az orvosok felkészültsége, az épület tisztasága, a gyógyítást végzők kommunikációja és a betegirányítók munkája kapta. A többség szintén pozitívan értékelte a szakrendelők tárgyi felszereltségét, műszerezettségét és a betegek tájékoztatását a rendelések során. Ettől elmaradt a várakozásra szolgáló terek – előterek, folyosók, mosdók – kényelmének megítélése, ám ebben a tekintetben előrelépést hozhat a tavaly elvégzett átépítés és gépészeti felújítás, különösen a légkondicionálás bevezetése.

Továbbra is időpontot kell kérni

A Budaörsi Egészségügyi Központ továbbra is a népegészségügyi hatóság járványügyi rendelkezéseinek pontos betartásával fogadja a betegeket. A szakrendeléseket előzetes telefonos időpontkérés után lehet felkeresni. Az épületbe kizárólag a főbejáraton keresztül lehet bejutni, ahol koronavírus-szűrőpont várja a látogatókat. Szájmaszk viselése kötelező.

Írta: Révész Gábor