Visszajelzést kér munkájáról az egészségügyi központ
Októberben ismét kérdőív kitöltésére kéri a járóbetegeket és a sebészeti részleg szolgáltatásait igénybe vevő pácienseket a Budaörsi Egészségügyi Központ.
Mindössze két percet vesz igénybe annak a kérdőívnek a kitöltése, amelyben a Budaörsi Egészségügyi Központ visszajelzést kér a szakrendeléseket és az egynapos sebészeti részleget felkereső páciensektől az intézményben végzett munka megítéléséről. Az anonim lekérdezés október második-harmadik hetében történik, a kérdőíveket a betegirányítás adja kézbe érkezéskor, kitöltés után az erre a célra szolgáló gyűjtődobozba lehet bedobni őket távozáskor.
Az utolsó hasonló mérés a járóbeteg-ellátásában három éve, a sebészeti részlegen négy éve zajlott. Az eltelt időszakban számos változás történt a budaörsi egészségügyben, a közfinanszírozott ellátások és a magánszolgáltatások is bővültek. A műtőszint 2021-es felújítását követően az egynapos sebészeti részleg mellett már ortopédiai kórházi osztály is működik. Megnyitott a Farkasréti úti mozgásszervi rendelő, a Kossuth utca 5. alá átköltöztek az alapellátások és a labor. Az egészségügyi központot szerződéssel üzemeltető cég, a Jump Consulting Kft. 2020 őszén csatlakozott a TritonLife egészségügyi holdinghoz; a fokozatos integráció nemrég mérföldkőhöz érkezett, amikor az intézmény fölvette a TritonLife Magánkórház Budaörs nevet. Stabil hátterének és jó gazdálkodásának köszönhetően a szakrendelő fenn tudta tartani szolgáltatásait, és nyereséges maradt a koronavírus-válság, az egészségügyi szolgálati jogviszonyrendszer megváltozása és az energiaár-robbanás időszakában is.
A 2020-as lekérdezésben a legjobb osztályzatokat a páciensek az épület tisztaságára, az ellátást végző szakszemélyzet kommunikációjára, az orvosok szakmai felkészültségére és a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos feladatok kezelésére adták. Ugyancsak pozitív értékelést kapott a várakozásra szolgáló terek kényelmessége, az intézményi kommunikáció a helyi nyilvánosságban, a honlap használtósága és a betegirányítás munkája.
Az összehasonlíthatóság érdekében a kérdések egy részét változatlan formában teszik fel, emellett idén néhány aktualitásra is rákérdeznek.
A lekérdezésben való részvétel természetesen önkéntes. „Az elégedettség-mérés fontos visszajelzés számunkra. A kérdőíven olyan témákkal találkoznak majd a páciensek, amelyekben módunk van helyben változtatni, előrelépni. Kérjük, minél többen éljenek a lehetőséggel!” – mondja az intézmény igazgatója, Zsákai Zoltán.
Fotók: archív
Frissítés! Cikkünk megjelenése utáni válasz a Budaörsiek fb. csoportban a lakosság kommentjeire: