Budapest nyáron nekem – budapesti szolgáltatók közös kommunikációs kampánya
A fővárosi agglomerációban egyfelől természetes, hogy kicsit a magunkénak érezzük a budapesti szórakozási lehetőségeket, másfelől turisztikai szempontból alig-alig nézzük, ha „bemegyünk a városba”. Pedig miért is ne?
A magas minőséget és értéket képviselő turisztikai szolgáltatói összefogtak, hogy a Budapest nyáron nekem közös kommunikációs kampánnyal hívják fel a hazai vendégek figyelmét a magyar fővárosra, mint turisztikai desztinációra. A pandémia miatt olyan lehetőség adódik most nekünk, magyaroknak, amit kár lenne elszalasztani – megélni Budapestet úgy, ahogy a korábbi években nem lehetett: kicsit csendesebben és sokkal kényelmesebben. A szolgáltatók a belföldi turizmust választók és az erre fogékony budapestiek, illetve az agglomerációban élők felé közösen kommunikálnak, ezáltal felerősítve az üzenetet, hogy miért érdemes a magyar fővárosba menni. A kampányban két influenszer is részt vesz, Agárdi Szilvia és Parti Regina, akik a budapesti programokat kipróbálják és személyes élményeiket megosztják követőikkel. Csatlakozó partnerek, akik a két hónap alatt folyamatosan bemutatják közösségi médiaoldalaikon Budapest színességét és a számtalan programlehetőséget :Belvárosi Plébániatemplom; Fashion Street; Imagine Budapest; Kempinski Hotel Corvinus Budapest; Ludwig Múzeum; Lupa Sziget; Szamos Csokoládémúzeum; Városmajori Szabadtéri Színpad; Zsidai csoport éttermek. Ezenkívül egy közös Facebook-eseményt meghirdetve ajánlanak programokat.