Újra nyit a BTG Nonprofit Kft. központi épületében (Dózsa György utca 21.) működő ügyfélszolgálat.
A héten megjelent, a védelmi intézkedések lépcsőzetes feloldásának első fokozatáról kiadott Kormányrendelet alapján ismét elérhető ügyfélszolgálatunk a személyes ügyek intézése érdekében, az alábbi rend szerint:
2021. április 08. (csütörtök) 7:30 – 15:30
2021. április 09. (péntek) 7:30 – 12:30
2021. április 12. (hétfő) 7:30 – 18:00
2021. április 14. (szerda) 7:00 – 19:00
2021. április 16. (péntek) 7:30 – 12:30
Az április 19-én kezdődő héttől – amennyiben újabb szigorítások nem lépnek életbe – a karantén előtti nyitva tartás érvényes:
Hétfő | 7:30 – 15:30 |
Kedd | zárva |
Szerda | 7:00 – 19:00 |
Csütörtök | zárva |
Péntek | 7:30 – 12:30 |
Szombat | zárva |
Vasárnap | zárva |
A kormányrendelet előírásai alapján fokozottan felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az ügyfélszolgálati térben egyszerre csak egy fő tartózkodhat és a maszk viselése kötelező!
Az utóbbi egy év során gördülékenyen működött a bejelentkezések, az átírások, szüneteltetések, megszüntetések stb. elektronikus ügyintézése. Minden érintettet arra bátorítunk, hogy személyes ügyintézés helyett továbbra is ezt az utat válasszák, amennyiben az ügymenet ezt lehetővé teszi!
Telefonszámaink: +23 420-151, +23 421-016, +23 420-411, +23 421-010,
e-mail: ugyfelszolgalat@btg.hu .