Program a környezetünkért

0
260

„Benne szeretnél lenni a tévében”? És a rádióban, az újságban, a legolvasottabb internetes oldalakon? A mai médiazajból nem könnyű kihallatszani. Különösen nehéz, ha nem bulvárhíreket osztanánk meg magunkról, hanem például egy új üzlet megnyitását, egy új találmányt, egy rangos szakmai elismerést illetve a szakmai tudásunkat; ha az ismertség növelésével a cél a szakmai hitelességünk erősítése.

Mint újságírók, lapszerkesztők tudjuk, hogy mi milyen sajtótájékoztatókra járunk el szívesen, mi mit teszünk be a saját lapunkba szerkesztőségi anyagként. Ezért ügyfeleink sajtókampányait úgy szervezzük meg, a sajtóanyagaikat úgy állítjuk össze, hogy megkönnyítsük a más lapoknál dolgozó kollégáink munkáját.

 

1. Mi a cél?

  • ismertség növelése
  • megítélés javítása
  • újra pozicionálás
  • új termék bevezetése

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here