Karácsonyi nyereményjáték gyerekeknek

0
52

„Benne szeretnél lenni a tévében”? És a rádióban, az újságban, a legolvasottabb internetes oldalakon? A mai médiazajból nem könnyű kihallatszani. Különösen nehéz, ha nem bulvárhíreket osztanánk meg magunkról, hanem például egy új üzlet megnyitását, egy új találmányt, egy rangos szakmai elismerést illetve a szakmai tudásunkat; ha az ismertség növelésével a cél a szakmai hitelességünk erősítése.

Mint újságírók, lapszerkesztők tudjuk, hogy mi milyen sajtótájékoztatókra járunk el szívesen, mi mit teszünk be a saját lapunkba szerkesztőségi anyagként. Ezért ügyfeleink sajtókampányait úgy szervezzük meg, a sajtóanyagaikat úgy állítjuk össze, hogy megkönnyítsük a más lapoknál dolgozó kollégáink munkáját.

 

1. Mi a cél?

  • Ismertség növelése
  • Megítélés javítása
  • Újra pozicionálás
  • Új termék bevezetése

2. Mennyi pénze van rá?

  • a kp. mivel egészíthető ki (pl. barter)

3. Mi a fő üzenet?

4. Hogyan?

  • Sajtótájékoztató
  • Sajtóanyagok
  • Egyedi interjúk

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here