Mától a Veolia vette át a távhőszolgáltatást a BTG-től. Ez rövid távon nem jelent érezhető változást az ügyfelek részére (hosszabb távon fejlesztéseket vár a koncesszió nyertesétől az önkormányzat), de az ügyintézés menetével érdemes megismerkedni. Személyesen a Napsugár sétány 7-ben találhatók.
Mit, hogyan intézhet?
A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy
levélben, telefonon, faxon, e-mailben.
Az ügyfélszolgálat
-
Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
-
Mérőóra állásokat rögzít;
-
Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
-
Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
-
Adatrögzítést, módosítást végez;
-
Számlabefizetéseket fogad;
-
Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
-
Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
-
Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.
Személyes ügyintézés
A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.
Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők
-
Szerződés/megállapodás megkötése;
-
Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
-
A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
-
Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Ügyfélfogadás
Cím: 2040 Budaörs, Napsugár sétány 7.
Telefonszám: +36 (23) 885 425
Ügyfélszolgálati idő telefonon, és személyesen
Hétfő: 07:30-15:30, Péntek: 07:30-12:30
Szerda: 07:00-19:00
Központi hibabejelentő zöld számunk (0-24 h)
+36 80 180 023
Ügyfélszolgálati kollégáink
Komáromi Eleonóra, Borsi Brigitta
Egyéb ügyintézési módok
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés
levélben vagy e-mailen
-
Mérőállás bejelentése;
-
Melegvíz-előleg módosítása;
-
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
-
Postai csekk kérése;
-
Számlainformáció kérése;
-
Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
-
Szerelési munkák megrendelése.
Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés
telefonon
-
Mérőállás bejelentése;
-
Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
-
Postai csekk kérése.
ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON pedig az alábbi
-
ügyeit intézheti otthonról
-
Számlaegyenleg lekérdezés;
-
Értesítési adatok módosítása;
-
Mérőállás bejelentés;
-
E-számla igénylés és letöltés;
-
Bankkártyás fizetés,
-
Üzenetküldés (chat),
-
Dokumentumok letöltése,
-
Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.
A Veolia budaörsi honlapja: https://tavho.veolia.hu/budaorsho_kft
Korábbi cikkünk: https://budaorsinaplo.hu/a-veoila-veszi-at-a-tavhoszolgaltatast-a-btg-tol-interjunk-az-energetikai-szolgaltatasok-igazgatoval/