Az új távhőszolgáltatónál az ügyintézés menete

0
657

Mától a Veolia vette át a távhőszolgáltatást a BTG-től. Ez rövid távon nem jelent érezhető változást az ügyfelek részére (hosszabb távon fejlesztéseket vár a koncesszió nyertesétől az önkormányzat), de az ügyintézés menetével érdemes megismerkedni. Személyesen a Napsugár sétány 7-ben találhatók.

Mit, hogyan intézhet?

A felhasználók a szerződéseikkel kapcsolatos ügyintézéssel, valamint távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodákhoz fordulhatnak személyesen, vagy
levélben,    telefonon,    faxon,     e-mailben.

Az ügyfélszolgálat

  • Fogadja, rögzíti és kivizsgálja az ügyfelek panaszait;
  • Mérőóra állásokat rögzít;
  • Használati melegvíz-órákat olvas le évente egyszer;
  • Kérésre – térítés ellenében – számlamásolatot készít;
  • Adatrögzítést, módosítást végez;
  • Számlabefizetéseket fogad;
  • Közreműködik a hátralék behajtási tevékenységben;
  • Közreműködik a távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötésében, módosításában;
  • Fogadja a hibabejelentéseket, és továbbítja azokat az intézkedésre vagy hibaelhárításra illetékes műszaki egység, munkatárs felé.

Személyes ügyintézés

A felhasználók a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató által működtetett ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak közvetlenül és személyesen.

Az alábbi ügyek csak személyes ügyintézés keretében rendezhetők

  • Szerződés/megállapodás megkötése;
  • Díjfizető-változással kapcsolatos ügyintézés; díjhátralék befizetése számlák és bizonylatok egyeztetése alapján;
  • A távhőszolgáltatással kapcsolatos szerződések megkötése, módosítása;
  • Tájékoztatás a behajtási intézkedésekkel, folyamatban lévő eljárásokkal kapcsolatosan.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a személyesen felvett panaszokat – amennyiben azok természete engedi – a lehető leggyorsabban, helyben orvosolják.
Amennyiben a helyszíni ügyintézés során az ügyfél számára nem tudnak azonnal megnyugtató választ adni, vagy a kérelmének eleget tenni, akkor a megkeresésről jegyzőkönyvet kell készíteni, és annak másolatát az ügyfélnek át kell adni.
Az információ beszerzését követően a választ írásban, utólag – 15 naptári napon belül – kell megadni az ügyfél által kért levelezési formában (e-mail, postai kézbesítés, fax).
Ügyfélfogadás
Cím: 2040 Budaörs, Napsugár sétány 7.
Telefonszám: +36 (23) 885 425
Ügyfélszolgálati idő telefonon, és személyesen
Hétfő: 07:30-15:30, Péntek: 07:30-12:30
Szerda: 07:00-19:00

 

Központi hibabejelentő zöld számunk (0-24 h)
+36 80 180 023

 

Ügyfélszolgálati kollégáink
Komáromi Eleonóra, Borsi Brigitta

Egyéb ügyintézési módok

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés

levélben vagy e-mailen

  • Mérőállás bejelentése;
  • Melegvíz-előleg módosítása;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése;
  • Számlainformáció kérése;
  • Számlaegyenleg igazolásának igénylése;
  • Szerelési munkák megrendelése.

Személyes megjelenést nem igénylő ügyintézés

telefonon

  • Mérőállás bejelentése;
  • Fizetési mód megváltoztatása (pl. csekk, átutalás);
  • Postai csekk kérése.
ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKON pedig az alábbi
  • ügyeit intézheti otthonról
  • Számlaegyenleg lekérdezés;
  • Értesítési adatok módosítása;
  • Mérőállás bejelentés;
  • E-számla igénylés és letöltés;
  • Bankkártyás fizetés,
  • Üzenetküldés (chat),
  • Dokumentumok letöltése,
  • Dokumentumok feltöltése: változás-bejelentő, együttes kérelem.
A felhasználók/díjfizetők a távhőszolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel, panaszokkal, számlareklamációval a szolgáltató helyi ügyfélszolgálati irodáihoz fordulhatnak.

A Veolia budaörsi honlapja: https://tavho.veolia.hu/budaorsho_kft

Korábbi cikkünk: https://budaorsinaplo.hu/a-veoila-veszi-at-a-tavhoszolgaltatast-a-btg-tol-interjunk-az-energetikai-szolgaltatasok-igazgatoval/

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here