Kár is tagadni, azt a világot éljük, ahol a technológia uralja az emberek életét. Nem sok olyan család van már manapság, ahol ne lenne legalább egy okos eszköz. Gyakran figyelhető meg az, hogy az okostelefonunk már olyan funkciókat is át vesz, amihez régen több eszközre is szükségünk volt. Az egyik ilyen funkció az idő mutatása. Amikor az utcán, munkahelyen, esetleg az iskolában vagyunk, érdemes megfigyelni, hogy a pontos időt milyen sokan a telefonjukon nézik meg, és nem a karóárujukon. Egy szép óra küldetése azonban sokkal több annál, mint az idő mutatása, hiszen, ha a megfelelő darabot találjuk meg, akkor egy divatos kiegészítőként is lehet rá tekinteni. Sőt, a férfiaknak nincs is másra szükségük ahhoz, hogy a ruhájukat feldobják, mint egy stílusos órára!
Amikor karóárat választunk, nemcsak a funkcióra érdemes odafigyelni, hanem a külsőségekre is: az anyagösszetétel, a formatervezés, és a színvilág mind-mind sokat nyom a latba. Melyik márka lehet a legjobb döntés egy férfinak? A Vostok Europe karórák az egyedi megjelenésüknek is köszönhetik, hogy így sikerült kitűnniük a tömegből. A márka Litvániából származik, ám azt feltétlen tudni kell, hogy a szovjet formatervezés is tükröződik az órákon. Aki azonban azt hinné, hogy az oroszokra olykor jellemző ridegség látszana leginkább ezeken a ketyegőkön, mindenképp keresse fel a fenti linken található karóra webáruházat, és látni fogja, milyen különleges és harmonikus színekben pompáznak a Vostok karórák! Mind a megjelenésben, mind a technikai oldat tekintve, mind pedig a színek terén egyedülállóak ezek a férfi karórák, melyekkel könnyen a figyelem középpontjába kerülhetnek azok, akik viselik!
Nem véletlen, hogy a színek szerepe a marketingben is meghatározó. Színek vesznek bennünket körül mindenhol, így nem csoda az, ha a különböző árnyalatok hatással vannak ránk. Abban az esetben, ha kíváncsi vagy, melyik színhez milyen fizikai érzelem párosul, a linken elérhető oldalt neked találták ki! Tudtad például, hogy a sárga szín annak ellenére, hogy figyelemfelkeltőnek tekinthető, ha sokáig van jelen a környezetünkben, akár zavaróvá is válhat? Esetleg arról már hallottál, hogy a zöld szín kimondottan pihentető is lehet az emberek számára? Vagy a lila színt akkor szokták választani a cégek, ha személyes, közvetlen kapcsolatot akarnak ápolni a közönségükkel? Talán első olvasatra kicsit furcsának tűnhet az, hogy ekkora hatással lennének marketing szempontból a színek az emberekre, ám hidd el, nem véletlen lettek ezek a megállapítások kitalálva a szórólapoknál, és egyéb kiadványoknál. Azoknak, akiket érdekel, milyen színekkel próbálnak meg minket „manipulálni” a különböző szervezetek, érdekes olvasmány lesz a „Beszélő színek” című cikk.
Írta: Galambos Dániel