INTERSPORT flagship store áruház nyílt Budaörsön

0
602

A természeti adottságok is hatottak a kialakításra

Újranyílt tegnap délután a budaörsi INTERSPORT, de ezúttal úgynevezett flagship store áruházként. Az átépítés után 2654 négyzetméteres értékesítési területen 30 szakértő munkatárs segíti a sportrajongó vásárlók eligazodását a saját-, a nemzetközi márkák és trendek között a futás, a kerékpározás, az outdoor/túra, a fitnesz és egyéb sportágak területén.

 

 “Sportélmény új dimenzióban” – így hangzik az INTERSPORT célkitűzése és egyben mottója, mely a Budaörsön megújult és a Győrben és Budapesten újonnan nyitott áruházak berendezését és árukínálatát is jellemzi. A budaörsi áruház úgynevezett  flagship store-ként is funkcionál, aminek a tervezésében az INTERSPORT Retail Architecture csapatát Magyarország páratlan természeti adottságai, tavai és határtalan terei inspirálták. Ezen hatások  mutatkoznak meg az áruház dizájnjában, kialakításában. A  gyerekekről sem feledkeztek meg, mert amíg a felnőttek vásárolnak, addig a kicsik felmászhatnak a Galyatető-kilátó kicsinyített mására, és onnan egy biztonságos csúszdán érkezhetnek meg a gyerekbarát outdoor/túra/kirándulás élményterületre.

Magyarországon ez már a tizenharmadik áruház, melyet Csilléry Balázs Péter és Horváth Csobán ügyvezetők vezetnek: „Egyedülálló márkaválasztékot, kiemelkedő tanácsadást és a legmodernebb futáselemzési lehetőségeket kínáljuk vásárlóinknak, hozzájárulva ezzel egy teljesen új vásárlási élményhez Magyarországon” – mondták. Hozzátéve, hogy Budaörsön az agglomeráció és akár budapesti közönség igényeit is szeretnék teljeskörűen kiszolgálni. A családi tulajdonban üzemeltetett vállalkozás 1 millió eurót fektetett be a helyiség átalakításába és bővítésébe.

Fodor Andrea, a budaörsi áruház vezetője így nyilatkozott: „A sport iránti lelkesedés mellett az INTERSPORT minden alkalmazottjától szakértelmet és termékismeretet, valamint a változatos és folyamatosan bővülő termékkínálattal kapcsolatos személyes tapasztalatot követeli meg. A szezon legfrissebb trendjeivel és tanácsadással felkészülten várjuk a sportrajongókat “

Az INTERSPORT Magyarországon összesen 14 000 négyzetméter területen, 14 áruházzal, valamint 2 franchise partnerrel van jelen. A magyar áruházakban összesen 220 fő dolgozik, és a vállalat jövőbeli célkitűzései között szerepel, hogy az elkövetkezendő 2-3 évben újabb 6-10 áruházat fog megnyitni, különös tekintettel Budapestre és a Nyugat-magyarországi régióra.

A kerékpározás iránt megnőtt a kereslet

A budaörsi flagship store újratervezésénél jelentős szerepet játszott a kerékpárok iránti folyamatosan növekvő kereslet: az áruházban impozáns környezetben, közel 500 négyzetméteren lesz lehetőség minőségi és széles termékkínálat közül választani és bármikor szervizeltetni. A termékkínálatot nagymértékben meghatározza a teljesen felszerelt túra- vagy komfortkerékpárok iránti erős kereslet, továbbá a terepre jobban megfelelő cross kerékpárok és a sportos mountainbike kerékpárok iránti érdeklődés is. Mindemellett az e-kerékpár szegmensben a kereslet Magyarországon is folyamatosan növekvő tendenciát mutat: a magyar vásárlók körében a kényelmi és túra e-kerékpárok, a cross e-kerékpárok és az e-MTB-ok iránt is nagy az érdeklődés.

 

Az “új sportvilágot” a lábanalízis is segíti

A termékek és márkák széles választékának köszönhetően szinte minden sportélményhez találunk egy-egy ruházati márkát is. A teljesség igénye nélkül jelen van az Adidas, a Nike, a Puma, az Under Armour, a Helly Hansen, a Columbia, a The North Face, a McKinley, az Ortovox és még sok világmárka is. A felsoroltak közül majd mindegyik brand képviselteti magát fenntartható módon előállított, magas minőségű és stílusos termékekkel.

Az ország egyik legmodernebb lábanalízis gépét is kipróbálhatják az érdeklődők az áruház nyitóajánlata keretében. Az elemző berendezések és az értékesítő személyzet hozzáértése az optimális futócipő megtalálását jelentősen megkönnyíti.

A lábanalízis keretében digitális mintát vesznek a lábról, majd egy dinamikus vizsgálattal futópadon elemzik a láb mozgását, dőlését futás közben. Végül a felmérésnek megfelelően kerül ajánlásra konkrét modell, ezáltal a személyre szabott, biztosan passzoló futócipő biztosítani fogja a viselőjének és az ízületek, szalagok, illetve a csontok védelmét.

 

Az INTERSPORT-ról…

A 14 magyarországi INTERSPORT egység közül 13 áruház az 1964-ben Wolfgang Pilz által alapított osztrák családi vállalkozáshoz, az INTERSPORT Pilzhez tartozik és azokat – immár második generációsként – a Bernhard Pilz által vezetett menedzsmentcsapat irányítja. A sportkiskereskedő mintegy 400 embert foglalkoztat, és így fontos szereplője az INTERSPORT AUSTRIA kereskedői csoportnak. Az INTERSPORT Pilz 14 telephelyet üzemeltet Délkelet-Ausztriában (Stájerország/Karintia) és az SPG Sportcikk Kft.-vel 2006-ban megnyílt első magyarországi telephelye óta már több mint 15 éves magyarországi sport-kiskereskedelmi tapasztalatot tudhat maga mögött.

2022 januárjától a welsi székhelyű INTERSPORT Austria csoporthoz 104 INTERSPORT kiskereskedő tartozik, több mint 280 helyszínen Ausztriában. A kiskereskedők jelentős jelenléttel rendelkeznek a régiókban, a városokban flagship store áruházakkal vannak jelen, és széles körben ismertek a RENT üzletekkel a turisztikai üdülőhelyeken. Az INTERSPORT mintegy 3700 embert foglalkoztat Ausztriában. A teljes értékesítési terület mintegy 190 000 négyzetméter. Az INTERSPORT Austria Magyarországon (összesen 14 áruházzal), a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában is jelen van a piacon.

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here