Holnaptól a RESERVED már Budaörsön is!

0
4066

Eddig csak Budapest belvárosában találtad meg a stílusodnak megfelelő ruhákat, amiért órákat araszolgattál a dugóban, és odaérve parkolót sem találtál? Holnaptól ennek vége, mert 2018. október 11-én 9 órakor megnyílik a RESERVED legújabb üzlete, itt a budaörsi Tescóban.

A Reserved a legújabb divat trendeket követi és a kifutók csillogó világából, továbbá a fashion influenszerek alternatív és merész ajánlataiból inspirálódik. Kollekciói a klasszikus szépséget a legújabb divattal kombinálják, és alakítja ki az aktuális szezonra az ajánlatait nőknek, férfiaknak és gyerekeknek.  Hétről hétre új modelleket kínálva az üzletekben, október 11-től tehát már a budaörsi Tecóban is, és a ITT a webshopban.

A RESERVED három részes őszi kampánya, az „I Can Boogie” izgalmas párosításon keresztül foglalkozik a divat és a nőiesség kérdésével. Joanna Kulig, lengyel színésznő, énekesnő, akinek a “Cold War” főszerepe számos pozitív visszajelzést, a rendezőnek pedig Arany Pálma díjat hozott a cannes-i filmfesztiválon.  Jeanne Damas top francia „it-girl”, közel egymillió Instagram követővel. Népszerűségének kulcsa a nőiességet felvállaló természetesség, amit a francia stílus alapjának tart: “Párizsban ez sokkal inkább az egyszerű és kortalan klasszikusok viselete, mint a trendkövetés.” Retró stílus vibrál az új RESERVED “I Can Boogie” kampányban. A két főszereplő hölgy a kortalan elegancia és érzékiség megtestesítője, felidézik ’60-as, ’70-es évek hollywoodi ikonjait, reflektálnak az időszak nőalakjainak szenvedélyes természetére. Nem félnek a csábítás és flörtölés klasszikus művészetétől, árad belőlük a nőiesség, magabiztosság és az életigenlés.

“A nőiesség végtelen számú definíciója az egész kampány kiindulópontja. Akár dekoltált, derekat hangsúlyozó ruhát, akár laza férfi inget visel – egy nő mindig önmaga marad.  Mindig az lesz, aki lenni akar, és a ruhák segítik ennek a kifejezését” – foglalja össze az őszi kampányt Monika Kapłan, a Reserved nemzetközi marketing igazgatója. Ez az oka a kampány 3 részre bontásának, mindhárom rész a nőiesség más-más vízióját adja, teljesen más hangulatban, mely a végén összeáll egy egységes képpé, hangsúlyozva azt a tényt, hogy a Reserved minden előítélet nélkül alkot divatot a befogadói számára.

A lengyel divatmárka mintegy 2000 négyzetméteren kínálja férfi, női és gyerek kollekcióját. Belső terének kialakítása a legújabb dizájn szerint: minimalista „open to public” koncepcióval készült. Így átlátható terek, könnyed bútorok teszik élményszerűvé a vásárlást.

Az október 11-14-ig tartó GLAMOUR-napokon a RESERVED is részt vesz, így a magazin kuponjával 20% kedvezménnyel érhetőek el a férfi, női és gyerek kabátok, pulóverek, nadrágok és farmerek. Érdemes kihasználni a jó időt, és most beszerezni a tél legfontosabb ruhadarabjait az egész család számára. Az első 100 vásárlót kedvezményre jogosító kuponnal köszönti az üzlet.

A budaörsi üzlet nyitása tehát: 2018.10.11. 9 óra

A RESERVED sok szeretettel várja budaörsi vásárlóit!

A divatszakma iránt iránt érdeklődök pedig az allas@lppsa.com elérhetőségen tudnak jelentkezni.

Bővebben: ITT.

Videók: ITT és ITT és ITT.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here