Kutatások szerint a ledfalak 250 százalékkal hatékonyabbak az érdeklődök figyelmének felkeltésében és megragadásában, mint a hagyományos hirdetőtáblák. Ahhoz viszont, hogy az eszköz kínálta lehetőségeket maximálisan kiaknázhassuk, fontos tisztában lenni a képességeivel, illetve azzal is, hogy milyen tartalommal érhetünk célt.
Tartalmat csak pontosan és szépen
A ledfal tartalmait összeállítani valójában szinte már művészi feladat, összetett és nagy jelentőséggel bír. Legyen szó minősített lead generálásról, forgalomnövelésről, vagy más marketingcélról, a következő bevált gyakorlatok segíthetnek a siker elérésében. A tartalom legyen rövid és velős, a képarány kialakítása legyen kellően körültekintő, szöveges tartalmat csak mértékkel használjunk, de közben éljünk a színek és animációk kínálta lehetőségekkel.
Lényegre törő tartalom
Pszichológiai kutatások is alátámasztják, hogy az emberek jobban érdeklődnek a velős, tömör tartalmak iránt. A cél az, hogy könnyen emészthető, egyszerűen fogyasztható legyen, hiszen a legtöbb esetben az emberek nem szeretnek logikai feladványokat teljesíteni ahhoz, hogy megismerjenek például egy új terméket.
Figyeljünk a képarányra!
A kijelző képaránya az arány, amely megmutatja a kijelző szélességének és magasságának viszonyát. Általában használt képarányok a 16:9, 4:3 és 16:10. Ezek a mértékek határozzák meg, milyen méretű és alakú lesz a ledfal. Fontos figyelembe venni a kijelző képarányát a tartalom készítésekor, mivel a LED-kijelzők a tartalmat kódolt formátumban jelenítik meg. Egyszerűen fogalmazva, a tartalom is meghatározott arányokban van kialakítva. Ezért elengedhetetlen, hogy a tartalom képaránya megegyezzen a kijelző képarányával annak érdekében, hogy megfelelően és harmonikusan jelenjen meg.
További információk a témában: https://www.ledfalgyartas.hu.